Általános Szerződési feltételek
A Szolgáltató
- A www.eger-agota-mesei.hu online áruházat Szremkó Csaba e.v. üzemelteti Nyilvántartási száma: 40865089 (továbbiakban: Szolgáltató)
- A Szolgáltató cégneve: Szremkó Csaba e.v. (továbbiakban: Szolgáltató).
- A Szolgáltató székhelye: 8000 Székesfehérvár Dr. Koch László utca 9. 2/9
- A Szolgáltató postai címe: 8000 Székesfehérvár Dr. Koch László utca 9. 2/9
- A Szolgáltató adószáma: 66915812-2-27
- Székesfehérvár Megyei Jogú Város Jegyzője által kiadott csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 8052
- A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: NAIH-90029/2015
A szolgáltatás igénybevétele
- A megrendelések leadása a www.eger-agota-mesei.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.eger-agota-mesei.hu webcímen. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
- Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.
- A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). Kormányrendelet tartalmazza.
3/1. A (45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.
3/2. Kézhezvételi időpont a házhozszállítás esetében a futártól, azaz postástól történő átvétel időpontja. Ezek a futártól, azaz postástól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
3/3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató címére és 15 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
- A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
- Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
- Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
- Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
- A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
- A felhasználó a 8. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
REKLAMÁCIÓ – KAPCSOLAT
A Magyar Posta által szállított csomagokért ilyen felelősséget nem vállalunk.
Az egyértelműen nyomdai hibás terméket postafordultával azonnal kicseréljük. Amennyiben nem áll rendelkezésre hibátlan termék, a termék árát visszatérítjük. Amennyiben egyéb problémák merülnek fel a csomaggal kapcsolatban (nem a rendelt árut kapta, nem a tájékoztató e-mailben feltüntetett – megfelelő összeget fizette, stb.) a +36-30-7274001-es telefonszámon, vagy az info@eger-agota-mesei.hu e-mail címen munkatársunk minden munkanapon 8 és 12 óra között áll rendelkezésére.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulhat.
Hatályos: 2015.október 22 től visszavonásig és/vagy módosításáig.